loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 276 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یادمه بچه بودم خیلی شر بودم البته فقط واسه خونوادم ها........


من هر هفته یه دمپایی میگرفتم سر هفته نشده با شیشه پارش


میکردم میرفتم میگفتم پاره شد و بعد یه دمپایی مدل جدید با عکس سوباسا میگرفتم.


آقا من همینطور ادامه میدادم مدل های جدید هم اضافه میشد


تا اینکه دمپایی لا انگشتی مد شد من دمپایی که 2روز پیش خریده


بودم رو گم و گور کردم رفتم خونه به مامانم گفتم من دمپایی


لا انگشتی میخوام دمپاییم گم شده.آقا نخرید که هیچ دمپایی


ابری رو خیس کرد انقدر منو زد که از حال رفتم..

 

 

راستی هنوز تو حسرت دمپایی لاانگشتیم..


چقدر بدبخت بودم من..


دلم واسه خودم میسوزه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,441
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,374
  • بازدید ماه : 7,907
  • بازدید سال : 56,222
  • بازدید کلی : 522,533
  • کدهای اختصاصی