loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 4916 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (4)

 

ss

سلام،امروز برای کسایی که حولهی بازی کردن ندارن یک چیز خوب آماده کردیم..SAVE بازی (نید فور اسپید ماست وانتد 2)=(Need for speed'most wanted 2 ) رو آمماده کردیم که این بازی رو خودم تموم کردم و همیشه ازین سیو استفاده میکنم..بقیه در ادامه مطلب،نظر یادتون نره

ss

سلام،امروز برای کسایی که حولهی بازی کردن ندارن یک چیز خوب آماده کردیم..SAVE بازی (نید فور اسپید ماست وانتد 2)=(Need for speed'most wanted 2 ) رو آمماده کردیم که این بازی رو خودم تموم کردم و همیشه ازین سیو استفاده میکنم..فقط لازمه این فایل سیو(SAVE)رو دانلود کنید و به Decuments بروید و بعد به Criterion Games بروید و بعدشNeed For Speed(TM) Most Wanted و محتویات آنرا کاملا پاک کنید و محتویات فایل دانلودی را در آنجا paste کنید و در آخر بازی رو اجرا کرده و از بازی لذت ببرید..نکته: تمام ماشین ها آزاد هستن و شما از آخرین سیو یعنی قوی ترین ماشین را خوهید داشت..نظر یادتون نره

 

مراحل ریختن سیو:

1_Decument

2_Criterion Games

3_Need For Speed(TM) Most Wanted

 

 

 

 

 

DOWNLOAD SAVE GAME

 

 

 

منبع:persian78

رمز فایل:www.persian78.rozfa.com (به کوچکی تمام حروف دقت نمایید)

 

 

حجم:11 کیلوبایت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یسیس در تاریخ 1395/04/30 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

rewrfwef

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/10/17 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

اقا ممنون من قبلا ای بازی رو تموم کرده بودم اما ویندوزم پرید مجبور شدم دباره نصب کنم ولی حال نداشتم این همه مرحلرو دوباره برم . خیلی ممنون

این نظر توسط Abraham در تاریخ 1393/09/29 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

عالیهشکلکشکلکهمه ماشینا هم در اومدن راستی اولش کلا یکم بازی بهم ریخته بود ولی رفتم تو تنظیمات و درستش کردم شکلکشکلک

این نظر توسط ئخخقفثظش در تاریخ 1392/10/12 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

مراحل ریختن رو میشه یکم واضح تر بگین ممنون میشم این روشتون معلوم نیست چجوریه


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 520
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 1,911
  • بازدید سال : 50,226
  • بازدید کلی : 516,537
  • کدهای اختصاصی