loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 501 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (1)

 

سلام امروز میخوام چند تا از لوگوی های که درست کردم رو بزارم...اگه شما هم ازین لوگو ها خواستید من میتونم براتون مجانی درست کنم البته شما هم باید وبسایت منو لینک کنید..و اگه میخواهید بهتون یاد بدم چطوری میشه ساخت باید بنر من رو قرار بدید در سایت خودتون...چند نمونه میزارم اگه قبول داشتید تو نظرات بهم بگید..شکل های مختلف دیگه هم هست..با تشگر..بقیه در ادامه مطلب..

 

لوگو         logo

 

 

سلام امروز میخوام چند تا از لوگوی های که درست کردم رو بزارم...اگه شما هم ازین لوگو ها خواستید من میتونم براتون مجانی درست کنم البته شما هم باید وبسایت منو لینک کنید..و اگه میخواهید بهتون یاد بدم چطوری میشه ساخت باید بنر من رو قرار بدید در سایت خودتون...چند نمونه میزارم اگه قبول داشتید تو نظرات بهم بگید..شکل های مختلف دیگه هم هست..با تشگر

 

         logo

پرچم همه ی کشور ها هم هست  logo

LOGO

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1392/04/31 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

reddodo.comشکلک
پاسخ : آوورین..درسته ولی کار باهاش یک مقدار سخته زهرا خانوم شکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,538
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,471
  • بازدید ماه : 8,004
  • بازدید سال : 56,319
  • بازدید کلی : 522,630
  • کدهای اختصاصی