loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 413 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)


    سلام آقاي ايرانسل!

    نوکرتم داداش!

    يه چندتا خواهش ازت دارم. جون نَنَت عمل کن بهشون...

    من تو مسابقه شرکت نمي کنم! به جون مامانم adsl دارم!

    صبح به صبح، ساعت 7 منو با اس ام اس فروش ويژه بيدار نکن...

    شارژه جايزت بخوره تو سرت 1000000 تومان شارژ کنم 100تومن داخل شبکه هديه بدي!

    موبايل بانک هم نميخوام!

    اينقدر واسه هر چي زرت و زرت و وقت و بي وقت تبريک نگو!

    نکن برادره من! نکن پدره من! دِ نکن لعنتي! دِ دهن منو باز نکن آخه...

    من تا حالا از شما پيشواز گرفتم؟ بابام گرفته؟ داييم گرفته؟؟؟؟ کي گرفته؟؟

    آخه چي ميخوااااي از جون من لعنتي که که ميگي آهنگ هاي پيشواز داغ امروز اينا هستن.

    آخه يکي نيست درد منو بشنوه؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,511
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,444
  • بازدید ماه : 7,977
  • بازدید سال : 56,292
  • بازدید کلی : 522,603
  • کدهای اختصاصی