loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 344 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

جوک جدید

دروغ می گن هوای خوزستان الودس .
من خودم امروز چشمام رو بستم و دو تا نفس عمیق کشیدم هیچ اتفاقی هم نیافتاد فقط وقتی چشمامو باز کردم دیدم تو یه اتاق سفیدم چند نفر هم با لباس سفید دارند به من تنفس مصنوعی میدنخنثی

 

بقیه در ادامه مطلب

جوک جدید

دروغ می گن هوای خوزستان الودس .
من خودم امروز چشمام رو بستم و دو تا نفس عمیق کشیدم هیچ اتفاقی هم نیافتاد فقط وقتی چشمامو باز کردم دیدم تو یه اتاق سفیدم چند نفر هم با لباس سفید دارند به من تنفس مصنوعی میدنخنثی

 

آیا میدانستید انسانهایی که بیشتر عمر میکنند دیرتر میمیرند ؟!!

خدایی میدونستید اینو؟؟؟ خنثی

 

 

هرگز تو زندگیت حسرت سه چیزو نخور
هیکل
تیپ
قیافه
حالا ما که داریم به کجا رسیدیم

والاعینک

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,829
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,762
  • بازدید ماه : 8,295
  • بازدید سال : 56,610
  • بازدید کلی : 522,921
  • کدهای اختصاصی