loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی

جوک

Admin بازدید : 291 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

دارم به شوخی به مامانم میگم:

 

مامان خانم  میز مبل برای گل گذاشتن روش نیست ...

 


 

واسه اینه که پامونو بذاریم روشششششششش حالشوووووو ببریم ..


 

میگه پس  اون جارویی هم که تو خونس برای تمیز کردن خونه که نیس

 

برای خوردن تو صورت تو هستش  !خنثی

 

مامان با محبته ما داریم

 

بقیه در ادامه مطلب

دارم به شوخی به مامانم میگم:

 

مامان خانم  میز مبل برای گل گذاشتن روش نیست ...

 


 

واسه اینه که پامونو بذاریم روشششششششش حالشوووووو ببریم ..


 

میگه پس  اون جارویی هم که تو خونس برای تمیز کردن خونه که نیس

 

برای خوردن تو صورت تو هستش  !خنثی

 

مامان با محبته ما داریم

 


 

 

یه چند روزیه سرعت اینترنت خیلی رفته بالا

 

از مسئولین خواهش میکنم کنترل کنن

 

ما عادت نداریم به این سرعت بالا, یه وخت میخوریم تو در و دیوار!خنثی

 

 

 

عاقا امروز توی خيابون يه كليپس ديدم ،

 

که یه دختره ازش آويزون بود!!!!خنده

 

 

من اگه مراد هم می شدم، زندگی بر وفق خرم بود نه خودم...خنثی

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,830
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,763
  • بازدید ماه : 8,296
  • بازدید سال : 56,611
  • بازدید کلی : 522,922
  • کدهای اختصاصی