loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 304 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)


آخرين کلمات يک ملوان زيردريايي : من عادت ندارم با پنجرهء بسته بخوابم…

 

آخرين کلمات يک متخصص خنثي بمب : اين سيم آخري رو که قطع کنم تمومه…

 

آخرين کلمات يک نارنجک‌انداز : گفتي تا چند بشمرم؟

 

آخرين کلمات يک جهانگرد در آمازون : اين نوع مار رو ميشناسم، سمي نيست…

 

آخرين کلمات يک پليس : شيش بار شليک کرده، ديگه گلوله نداره…

 

آخرين کلمات يک چترباز : پس چترم کو؟

 

آخرين کلمات يک خبرنگار : بله، سيل داره به طرفمون مياد…

 

بقیه در ادامه مطلب

آخرين کلمات يک برقکار : خوب حالا روشنش کن…

 

آخرين کلمات يک ملوان زيردريايي : من عادت ندارم با پنجرهء بسته بخوابم…

 

آخرين کلمات يک متخصص خنثي بمب : اين سيم آخري رو که قطع کنم تمومه…

 

آخرين کلمات يک نارنجک‌انداز : گفتي تا چند بشمرم؟

 

آخرين کلمات يک جهانگرد در آمازون : اين نوع مار رو ميشناسم، سمي نيست…

 

آخرين کلمات يک پليس : شيش بار شليک کرده، ديگه گلوله نداره…

 

آخرين کلمات يک چترباز : پس چترم کو؟

 

آخرين کلمات يک خبرنگار : بله، سيل داره به طرفمون مياد…
ز
 

آخرين کلمات يک خلبان : ببينم چرخها باز شدند يا نه؟

 

آخرين کلمات يک داور فوتبال : نخير آفسايد نبود!

 

آخرين کلمات يک دربان : مگه از روي نعش من رد بشي…

 

آخرين کلمات يک دوچرخه‌سوار : نخير حق تقدم با منه!

 

آخرين کلمات يک ديوانه : من يه پرنده‌ام!

 

آخرين کلمات يک سرنشين اتوموبيل : برو سمت راست راه بازه…

 

آخرين کلمات يک شکارچي : مامانت کجاست کوچولو؟.

 

آخرين کلمات يک غواص : نه اين طرفها کوسه وجود نداره…

 

آخرين کلمات يک فضانورد : براي يک ربع ديگه هوا دارم…

 

آخرين کلمات يک قصاب : اون چاقو بزرگه رو بنداز ببينم…

 

آخرين کلمات يک قهرمان : کمک نميخوام، همه‌اش سه نفرند…

 

آخرين کلمات يک قهرمان اتوموبيلراني : مکانيک يادش رفته ترمز رو درست کنه!

 

آخرين کلمات يک کارآگاه خصوصي : قضيه روشنه، قاتل شما هستيد!

 

آخرين کلمات يک کامپيوتر : هاردديسک پاک شده است…

 

آخرين کلمات يک کوهنورد : سر طناب رو محکم بگيري ها…

 

آخرين کلمات يک گروگان : من که ميدونم تو عرضهء شليک کردن نداري…

 

آخرين کلمات يک گيتاريست : يه خرده ولوم بده…

 

آخرين کلمات يک انسان عصر حجر : فکر ميکني توي اين غار چيه؟

 

آخرين کلمات يک مادر : بالأخره سي‌دي‌هات رو مرتب کردم…

 

آخرين کلمات يک متخصص آزمايشگاه : اين آزمايش کاملاً بيخطره…

 

آخرين کلمات يک متخصص کامپيوتر : معلومه که ازش بک‌آپ گرفتم!

 

آخرين کلمات يک معلم رانندگي : نگه دار! چراغ قرمزه!

 

آخرين کلمات يک ملوان : من چه ميدونستم که بايد شنا بلد باشم؟

 

آخرين کلمات يک بندباز : نميدونم چرا چشمام سياهي ميره…

 

آخرين کلمات يک پزشک : راستش تشخيص اوليه‌ام صحيح نبود.بيماريتون لاعلاجه…

 

آخرين کلمات يک بيمار : مطمئنيد که اين آمپول بي خطره؟

 

آخرين کلمات يک پيشخدمت رستوران : باب ميلتون بود؟

 

آخرين کلمات يک جلاد : اي بابا، باز تيغهء گيوتين گير کرد…

 

آخرين کلمات يک خون‌آشام : نه بابا خورشيد يه ساعت ديگه طلوع ميکنه!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,534
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,467
  • بازدید ماه : 8,000
  • بازدید سال : 56,315
  • بازدید کلی : 522,626
  • کدهای اختصاصی