loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 303 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از فانتزیام اینه بغل ی باجه تلفن وایسم


تا ی خانوم اومد بغلم بگم:همین که گفتم یا بیست میلیونو


میارید یا دیگ بچتونو زنده نمیبینید,بعدش تلفنو محکم بکوبم


و رد شدنی ی زیر چشی به بچه اون خانومه نگاه کنم.یعنی به آرزوم میرسم؟شیطان

 

 

بقیه در ادامه مطلب


یکی از فانتزیام اینه بغل ی باجه تلفن وایسم


تا ی خانوم اومد بغلم بگم:همین که گفتم یا بیست میلیونو


میارید یا دیگ بچتونو زنده نمیبینید,بعدش تلفنو محکم بکوبم


و رد شدنی ی زیر چشی به بچه اون خانومه نگاه کنم.یعنی به آرزوم میرسم؟شیطان

 

 

یکی از فانتزی هام اینکه یه فرش پونصد شونه بگیرم


بعد هر شب سرمو بذارم رو یکی از شونه هاش :|


فکر میکردم تحریم ها حداقل تا دوسال دیگه رو من اثر نذاره...

نیشخند

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,711
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,644
  • بازدید ماه : 8,177
  • بازدید سال : 56,492
  • بازدید کلی : 522,803
  • کدهای اختصاصی