loading...
پرشین78 بهترین سایت خنده و سرگرمی
Admin بازدید : 483 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

بعد از خوردن غذا بیل گیتس 5 دلار به عنوان انعام به پیش خدمت داد پیشخدمت ناراحت شد

 

بیل گیتس متوجه ناراحتی پیشخدمت شد و سوال کرد : چه اتفاقی افتاده؟

 

پیشخدمت : من متعجب شدم ....

 

بخاطر اینکه در میز کناری پسر شما 50 دلار به من انعام داد در 

 

درحالی که شما که پدر او هستید و پولدار ترین انسان روی زمین هستید فقط 5دلار انعام می دهید !

 

 

گیتس خندید و جواب معنا داری گفت :

 

 

او پسر پولدار ترین مرد روی زمینه و من پسر یک نجار ساده ام.

ادامه مطلب بروید

 

بعد از خوردن غذا بیل گیتس 5 دلار به عنوان انعام به پیش خدمت داد پیشخدمت ناراحت شد

 

بیل گیتس متوجه ناراحتی پیشخدمت شد و سوال کرد : چه اتفاقی افتاده؟

 

پیشخدمت : من متعجب شدم ....

 

بخاطر اینکه در میز کناری پسر شما 50 دلار به من انعام داد در 

 

درحالی که شما که پدر او هستید و پولدار ترین انسان روی زمین هستید فقط 5دلار انعام می دهید !

 

 

گیتس خندید و جواب معنا داری گفت :

 

 

او پسر پولدار ترین مرد روی زمینه و من پسر یک نجار ساده ام.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     


    kingsera



    تبليغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 302
  • کل نظرات : 200
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 2,533
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,466
  • بازدید ماه : 7,999
  • بازدید سال : 56,314
  • بازدید کلی : 522,625
  • کدهای اختصاصی